Galaec Ds 22 Gen 2011, 22:21
Galaec i Trencacors arribaven als Jardins...
[color=indigo]- Si moltes gràcies Galaec, li estic molt agraïda per aquesta tarda tan bonica, celebrem doncs el que aquí ens ha portat, aquest gran dia, i aquest lloc tan preciós, que les seves vistes em fan perdre per moments, i em fan oblidar en la feina que ens espera fora d'aquest gran castell.
Mentre caminaven pels Jardins, Galaec explicava novetats del Tribunal, amb anècdotes divertides que els feien riure a tots dos, i Trencacors també explicava com li anava per la Universitat,amb tants traïdors que hi volien entrar, i amb l'èxit de tants estrangers que volien rebre aula a Catalunya. Mentre parlaven, de bracet, van arribar a un frondós castanyer que a l'hora foscant, projectava en l'herba una ombra allargada i acollidora. Sota aquell immens arbre es veien quatre seients i un banc envoltant una gran taula de pi; penjada d'una de les seves branques i sostinguda per dues cordes adornades amb floretes romania quieta la planxa de fusta d'un gronxador.
- Mireu, bella Trencacors, voleu seure al gronxador? Segur que amb les bombolles seria divertit, jo sóc aquí per agafar-vos, esteu segura, pugeu, amuuunt.
En aquell moment, un ocell cantava, bonic corus.